
Lizaki to niezwykle popularne reklamowe słodkości. Wpływ na to może mieć kilka czynników. Nie bez znaczenia jest fakt, że takie słodycze większości z nas kojarzą się z beztroskimi czasami dzieciństwa, wywołując pozytywne emocje. Do ich atutów zaliczyć można także niską cenę. Sprawia to, że na ich zakup pozwolić może sobie niemalże każde przedsiębiorstwo. Co więcej, im większą ilość lizaków zamówimy, tym niższa będzie ich cena jednostkowa. Takie produkty dostępne są w wielu różnych rodzajach. Do wyboru mamy lizaki mleczne oraz owocowe: brzoskwiniowe, cytrynowe, pomarańczowe, malinowe, truskawkowe czy wiśniowe. Mogą mieć one rozmaite kształty – geometryczne, serduszek czy postaci z popularnych bajek. Niezwykle ciekawą propozycją są lizaki przygotowane ze śliwek. W jaki sposób przyrządza się taki przysmak?Aby przyrządzić takie nietypowe lizaki reklamowe, potrzebować będziemy następujących składników: 20 dekagramów suszonych śliwek, 100 mililitrów rumu, 1/2 kostki margaryny, 3 łyżki cukru, 5 łyżek śmietany 12%, 1 łyżeczka żelatyny, 1 łyżeczka kakao oraz ulubiona posypka.
Jak krok po kroku przygotowuje się tego typu lizaki reklamowe? Pierwszy etap to nakłucie śliwek w kilku miejscach, zalanie ich rumem i zostawienie na kilka godzin. W międzyczasie przyrządzamy polewę czekoladową. W tym celu, margarynę roztapiamy z cukrem i dodajemy śmietanę, kakao oraz żelatynę uprzednio rozpuszczoną w 2 łyżkach gorącej wody. Owoce obtaczamy w polewie, posypujemy dowolną posypką, nabijamy na długie patyczki, na przykład do szaszłyków lub specjalne, stworzone z myślą o lizakach i wkładamy na godzinę do lodówki, aby się schłodziły.
Takie lizaki reklamowe udekorować można również przy pomocy innych dodatków: wiórków kokosowych czy zmielonych orzechów. Aby gotowy produkt prezentował się efektownie, można go owinąć celofanem i przewiązać ozdobną wstążką. Takie słodkości z pewnością przykują uwagę potencjalnych klientów i zachęcą ich do podejścia do firmowego stoiska. Doskonale sprawdzą się one również w roli poczęstunku na przykład podczas dni otwartych naszego przedsiębiorstwa.